zonnesteen
28 oktober 2021

Cursus Wie waren de Azteken?

Zit jij in groep 6, 7 of 8 en ben je nieuwsgierig om meer te weten over de Azteken? Doe mee aan de cursus "Wie waren de Azteken?" bij Verwonder om de hoek!

Wie waren de Azteken?

Ontdek het in Museum Volkenkunde. Je leert niet alleen van alles over het oude Azteekse rijk, maar ook over Azteekse tradities van nu. Je kent misschien wel de film Coco, die gaat over een feest dat elk jaar gevierd wordt in Mexico. Na deze cursus weet je waar dit feest vandaan komt en hoe je een kleurrijk altaar bouwt. Zin in een setje creatieve Museumbezoeken? Doe mee met Volkenkunde!

wierookbrander

Voor: Kinderen uit groep 6 / 7 / 8
Prijs: € 25,- per kind
Wanneer: Wekelijks op donderdag, van 28 okt. 2021 tot 25 nov. 2021
Tijd: 15:30 - 17:00
Inschrijven: Je kunt je via de website van Verwonder om de Hoek inschrijven. De sluitingsdatum voor de inschrijving is 22 oktober.

Ben je net wat ouder? Er is ook de cursus "Een feest voor de doden?" voor kinderen van 12 t/m 15 jaar!